Kosár

Segíthetünk? Hívj: 30/732-72-69

Foglalt?

Kérj visszahívást!

Kapcsolat, elérhetőségek

A leggyakrabban az alábbiak miatt keresnek minket:

Gyakori kérdések

A webáruházban található legtöbb termék 2 – 4 munkanapon belül megérkezik a megadott címre, vagy a kiválasztott átvételi pontra. Tehát a hétfőn megrendelt termék akár keddre is megérkezhet, de legkésőbb pénteken kiszállítja a futár. A csütörtökön megrendelt termék legkésőbb a következő hét szerdán megérkezik. Azoknál a termékeknél, amelyek közvetlenül a külföldi gyártótól érkeznek a postázási idő 5 – 8 munkanap. Néhány nagyobb méretű termékünket egyedi megrendelésre készítik, ekkor legkésőbb 3 héten belül szállítjuk le a rendelést. Az egyes termékek szállításával kapcsolatos információk a termékleírás alatt olvashatók.

A házhozszállítási díj súlyfüggő. Webáruházunk a megrendelt termékek súlya alapján számítja ki a kiszállítási díjat. A minimális összeg 990 Ft. Néhány példa termékenként: egy 5 literes saválló gyümölcsprést 1190 Ft-ért szállítunk, egy 20 literes hagyományos szőlőprést 1845 Ft-ért, egy 43 literes szőlőprést pedig 2690 Ft-ért. Ha csomagpontra kéred a terméket, a szállítási díj a fentieknél alacsonyabb, a pontos díjat a rendszerünk a kosár/pénztár oldalon jelzi. A nagy méretű, raklapos termékeinknél az ár tartalmazza a magyarországi kiszállítási díjat! Ha külföldre rendelsz, minden esetben írj egy emailt, mivel a szállítás összegét egyedileg fogjuk kiszámítani.

Termékeink 99%-át a GLS futárcég szállítja. Ha ritkán vagy otthon, kérheted a munkahelyedre is a csomagszállítást vagy ha megoldható, a szomszéd is átveheti a csomagot. Amikor a GLS-nek átadjuk a terméket, fogsz tőlünk kapni egy emailt, a GLS pedig szintén e-mailben fog értesíteni arról, hogy mikor fogja azt kiszállítani. Ez általában a feladást követő munkanap. Ha ez nem felel meg, az e-mailben találsz egy linket, ahol kérheted, hogy a futár más napon szállítson. A kiszállítás napján a kora reggeli órákban (általában 7 és 8 óra között) a GLS ismét küld egy e-mailt, amelyben megadja azt a 3 órás időintervallumot, amikor a futár várhatóan érkezni fog. Ebben az e-mailben megtalálod a kiszállítást végző futár telefonszámát is, így ha az időpont nem felel meg, vagy pontosabban szeretnéd megtudni, hogy mikor érkezik, vele tudsz személyesen egyeztetni. Ha nagy méretű, raklapos terméket rendeltél, amit nem a GLS szállít, e-mailben és telefonon is tartani fogjuk veled a kapcsolatot a kiszállítással kapcsolatban.

Ha már akkor észreveszed, hogy sérült a csomag, amikor a futár átadja, kérjük minden esetben kérj kárjegyzőkönyvet a futártól! Ha kibontottad a csomagot, és akkor veszed észere, hogy a termék megsérült, kérjük, az átvételt követő 24 órán belül értesíts minket e-mailben (itt a kapcsolati űrlapon), vagy telefonon. Megbeszéljük a lehetőségeket. Valószínűleg cserét, vagy kárpótlást fogunk felajánlani.

Ha már akkor észreveszed, hogy sérült a csomag, amikor a futár átadja, kérjük minden esetben kérj kárjegyzőkönyvet a futártól! Ha kibontottad a csomagot, és akkor veszed észere, hogy a termék megsérült, kérjük, az átvételt követő 24 órán belül értesíts minket e-mailben (itt a kapcsolati űrleppal), vagy telefonon. Megbeszéljük a lehetőségeket. Valószínűleg cserét, vagy kárpótlást fogunk felajánlani.

Ha a kiszállításnál nem tartózkodtál a megadott címen, akkor a futár értesítőt hagy és visszaviszi a depóba a csomagot. Ilyenkor javasoljuk, hogy mindenképp vedd fel a kapcsolatot a GLS-sel. Az értesítőben, valamint a korábban a GLS-től kapott emailekben megtalálod a csomagszámot és a GLS elérhetőségét. Ha telefonon vagy emailben egyezteted a következő kiszállítás időpontját, biztosan átveheted a terméket. Ha nem egyeztetsz, a GLS újra meg fogja kísérelni a kiszállítást, de ha akkor sem leszel otthon, visszakerül hozzánk a küldemény.

Egyéb kérdésed van?

Lépj velünk kapcsolatba!

    Név *

    Email cím *

    Tárgy

    Üzenet

    Elolvastam és elfogadom az adatvédelmi tájékoztatóban leírtakat.

    Ha inkább telefonon szeretnél elérni minket, kérjük hívd munkaidőben (8.30-tól 16.30-ig) ezt a számot: 30/732-72-69, vagy kérj visszahívást:

    Visszahívást kérek!
    Gyors kiszállítás futárral

    Házhozszállítás, vagy GLS pont

    30 napos visszavételi garancia

    30 napra kiterkejsztett védelem

    Akár 3 év termékgarancia

    A feltételek termékenként változnak

    100%-ban biztonságos fizetés

    Biztonságos bankkártya elfogadás

    © Vincentrade Kft. 2012-2022
    Szőlőprések, gyümölcsprések szakáruháza